Close Cookie Popup
Cookie Preferences
By clicking “Accept All”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage and assist in our marketing efforts as outlined in our privacy policy.
Strictly Necessary (Always Active)
Cookies required to enable basic website functionality.
Cookies helping us understand how this website performs, how visitors interact with the site, and whether there may be technical issues.
Cookies used to deliver advertising that is more relevant to you and your interests.
Cookies allowing the website to remember choices you make (such as your user name, language, or the region you are in).

Over

 

Thomas

Door zijn carrière heen heeft Thomas ervaring opgedaan aan beide zijden van de procurement, waardoor hij goed in staat is te begrijpen wat bedrijven en hun leveranciers van elkaar nodig hebben en verwachten.

Daarnaast is Thomas vertrouwd met een ondernemersmentaliteit: hij is medeoprichter van een Belgisch bedrijf dat gespecialiseerd is in de import en export van FMCG-funsnacks en -dranken, waar hij verantwoordelijk was voor de dagelijkse bedrijfsvoering (partnerbeheer, logistiek, ERP-beheer, controle, enzovoort) en de coaching van de drie werknemers.

Thomas heeft een duidelijke visie op inkoop en partnerbeheer en gelooft sterk in het doorbreken van de silo's tussen verkoop en marketing, wat een vloeiender en efficiënter trade marketing partnerschap mogelijk maakt.

In zijn persoonlijke leven is Thomas een grote autoliefhebber en een fanatiek liefhebber van strategische bordspellen. Maar bovenal is hij een toegewijde familieman.

Sectoren:

  • RETAIL & Horeca, met ervaring in IT, FMCG en witgoed, meer aangetrokken tot producten en verpakkingen dan tot diensten.
  • B2B + B2C + B2B2C

Skills & Certificates

Microsoft Office
Microsoft Excel
ChatGPT
Frans
Engels
Odoo ERP
Team leader
Long-term helicopter vision
Procurement Management & Strategy
Negotiation skills
Category Management & Strategy
Partner Management & Strategy
Data analysis
Market Research
Budget Management
B2B
B2C

Contact

Hoe kunnen we jou matchen?

Van projecten op korte termijn tot langdurige versterking. Je vindt het bij ons. We maken graag vrijblijvend kennis met je.

Thomas

's Feed Latest updates

Our team's Latest updates

Thomas
 mostly writes about
No items found.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Power of Podcasts

Power of Podcasts

Power of Podcasts

Power of Podcasts

Power of Podcasts

Power of Podcasts

Tips en Tricks voor het organiseren van succesvolle evenementen voor jouw onderneming

Tips en Tricks voor het organiseren van succesvolle evenementen voor jouw onderneming

Tips en Tricks voor het organiseren van succesvolle evenementen voor jouw onderneming.

Tips en Tricks voor het organiseren van succesvolle evenementen voor jouw onderneming.

Tips en Tricks voor het organiseren van succesvolle evenementen voor jouw onderneming

Tips en Tricks voor het organiseren van succesvolle evenementen voor jouw onderneming.

E-mail automation: efficiëntie en effectiviteit in één.

E-mail automation: efficiëntie en effectiviteit in één.

E-mail automation: efficiëntie en effectiviteit in één.

E-mail automation: efficiëntie en effectiviteit in één.

E-mail automation: efficiëntie en effectiviteit in één.

E-mail automation: efficiëntie en effectiviteit in één.

Het TikTok effect: Het algoritme van TikTok en de impact op trends

Het TikTok effect: Het algoritme van TikTok en de impact op trends

Het TikTok effect: Het algoritme van TikTok en de impact op trends

Het TikTok effect: Het algoritme van TikTok en de impact op trends

Het TikTok effect: Het algoritme van TikTok en de impact op trends

Het TikTok effect: Het algoritme van TikTok en de impact op trends

Agile vs Waterval: Welk projectmanagementmethode past bij jou?

Agile vs Waterval: Welk projectmanagementmethode past bij jou?

Agile vs Waterval: Welk projectmanagementmethode past bij jou?

De nieuwe realiteit

De nieuwe realiteit

De nieuwe realiteit

Hoe AI de marketingwereld verandert

Hoe AI de marketingwereld verandert

Hoe AI de marketingwereld verandert

Hoe AI de marketingwereld verandert

Hoe AI de marketingwereld verandert

Hoe AI de marketingwereld verandert

Gen Z Marketing: bye bye traditionele funnel!

Gen Z Marketing: bye bye traditionele funnel!

Gen Z Marketing: bye bye traditionele funnel!

7 LinkedIn tips om interactie met jouw brand te verhogen

7 LinkedIn tips om interactie met jouw brand te verhogen

7 LinkedIn tips om interactie met jouw brand te verhogen

Trends in Influencer Perceptie: 5 Opvallende Inzichten uit de SMI Barometer 2024

Trends in Influencer Perceptie: 5 Opvallende Inzichten uit de SMI Barometer 2024

Trends in Influencer Perceptie: 5 Opvallende Inzichten uit de SMI Barometer 2024

Nee, SEO is niet ‘gewoon copywriting’: zo teken je stapsgewijs een complete SEO-strategie uit

Nee, SEO is niet ‘gewoon copywriting’: zo teken je stapsgewijs een complete SEO-strategie uit

Nee, SEO is niet ‘gewoon copywriting’: zo teken je stapsgewijs een complete SEO-strategie uit

Nee, SEO is niet ‘gewoon copywriting’: zo teken je stapsgewijs een complete SEO-strategie uit

Nee, SEO is niet ‘gewoon copywriting’: zo teken je stapsgewijs een complete SEO-strategie uit

Nee, SEO is niet ‘gewoon copywriting’: zo teken je stapsgewijs een complete SEO-strategie uit

Welke soort collab kies ik het beste voor mijn merk?

Welke soort collab kies ik het beste voor mijn merk?

Welke soort collab kies ik het beste voor mijn merk?

Welke soort collab kies ik het beste voor mijn merk?

Welke soort collab kies ik het beste voor mijn merk?

Welke soort collab kies ik het beste voor mijn merk?

'Veo', het nieuw videomodel: Wat marketeers moeten weten

'Veo', het nieuw videomodel: Wat marketeers moeten weten

'Veo', het nieuw videomodel: Wat marketeers moeten weten

'Veo', het nieuw videomodel: Wat marketeers moeten weten

'Veo', het nieuw videomodel: Wat marketeers moeten weten

'Veo', het nieuw videomodel: Wat marketeers moeten weten

Het succesverhaal van Rhode

Het succesverhaal van Rhode

Het succesverhaal van Rhode

Het succesverhaal van Rhode

Het succesverhaal van Rhode

Het succesverhaal van Rhode

FOMO als Briljante Marketingstrategie

FOMO als Briljante Marketingstrategie

FOMO als briljante marketingstrategie

FOMO als briljante marketingstrategie

FOMO als Briljante Marketingstrategie

FOMO als briljante marketingstrategie

Eén post voor alle socials? Geen slim idee!

Eén post voor alle socials? Geen slim idee!

Eén post voor alle socials? Geen slim idee!

Eén post voor alle socials? Geen slim idee!

Eén post voor alle socials? Geen slim idee!

Eén post voor alle socials? Geen slim idee!

De Kracht van de LinkedIn Nieuwsbrief: Een Gids voor Bedrijven

De Kracht van de LinkedIn Nieuwsbrief: Een Gids voor Bedrijven

De Kracht van de LinkedIn Nieuwsbrief: Een Gids voor Bedrijven

De Kracht van de LinkedIn Nieuwsbrief: Een Gids voor Bedrijven

De Kracht van de LinkedIn Nieuwsbrief: Een Gids voor Bedrijven

De Kracht van de LinkedIn Nieuwsbrief: Een Gids voor Bedrijven

Een belangrijke tip voor Instagram creators: maak geen reels van 90 seconden. Copy

Een belangrijke tip voor Instagram creators: maak geen reels van 90 seconden. Copy

Een belangrijke tip voor Instagram creators: maak geen reels van 90 seconden.

Een belangrijke tip voor Instagram creators: maak geen reels van 90 seconden.

Een belangrijke tip voor Instagram creators: maak geen reels van 90 seconden. Copy

Een belangrijke tip voor Instagram creators: maak geen reels van 90 seconden.

Korte video’s, grote impact: de kracht van short-form video content

Korte video’s, grote impact: de kracht van short-form video content

Korte video’s, grote impact: de kracht van short-form video content

Korte video’s, grote impact: de kracht van short-form video content

Korte video’s, grote impact: de kracht van short-form video content

Korte video’s, grote impact: de kracht van short-form video content

Hoe beauty brands de Olympische Spelen van Parijs 2024 veroveren

Hoe beauty brands de Olympische Spelen van Parijs 2024 veroveren

Hoe beauty brands de Olympische Spelen van Parijs 2024 veroveren

Hoe beauty brands de Olympische Spelen van Parijs 2024 veroveren

Hoe beauty brands de Olympische Spelen van Parijs 2024 veroveren

Hoe beauty brands de Olympische Spelen van Parijs 2024 veroveren

Black Honey van Clinique: Waarom Deze Oude Lippenstift Weer Hip Is

Black Honey van Clinique: Waarom Deze Oude Lippenstift Weer Hip Is

Black Honey van Clinique: Waarom Deze Oude Lippenstift Weer Hip Is

Black Honey van Clinique: Waarom Deze Oude Lippenstift Weer Hip Is

Black Honey van Clinique: Waarom Deze Oude Lippenstift Weer Hip Is

Black Honey van Clinique: Waarom Deze Oude Lippenstift Weer Hip Is

De 'Brat' hype van Charli XCX en wat het betekent het voor marketing

De 'Brat' hype van Charli XCX en wat het betekent het voor marketing

De 'Brat' hype van Charli XCX en wat het betekent het voor marketing

Instagram Lanceert Nieuwe Fonts en Tekstanimaties voor Verhalen en Reels

Instagram Lanceert Nieuwe Fonts en Tekstanimaties voor Verhalen en Reels

Instagram Lanceert Nieuwe Fonts en Tekstanimaties voor Verhalen en Reels

Instagram Lanceert Nieuwe Fonts en Tekstanimaties voor Verhalen en Reels

Instagram Lanceert Nieuwe Fonts en Tekstanimaties voor Verhalen en Reels

Instagram Lanceert Nieuwe Fonts en Tekstanimaties voor Verhalen en Reels

Contentcreatie met TikTok's SEO Keyword Search tool 

Contentcreatie met TikTok's SEO Keyword Search tool 

Contentcreatie met TikTok's SEO Keyword Search tool 

Contentcreatie met TikTok's SEO Keyword Search tool 

Contentcreatie met TikTok's SEO Keyword Search tool 

Contentcreatie met TikTok's SEO Keyword Search tool 

Hoe kunnen we jou matchin' ?

Van projecten op korte termijn tot langdurige versterking. Je vindt het bij ons. We maken graag vrijblijvend kennis met je.

Sluiten