Close Cookie Popup
Cookie Preferences
By clicking “Accept All”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage and assist in our marketing efforts as outlined in our privacy policy.
Strictly Necessary (Always Active)
Cookies required to enable basic website functionality.
Cookies helping us understand how this website performs, how visitors interact with the site, and whether there may be technical issues.
Cookies used to deliver advertising that is more relevant to you and your interests.
Cookies allowing the website to remember choices you make (such as your user name, language, or the region you are in).

Over

 

Anne-Sophie

Anne-Sophie heeft een passie voor Customer Relationship Management (CRM), projectmanagement en het opzetten van effectieve campagnes. Door haar carrière heen heeft ze met veel plezier gewerkt aan het optimaliseren van klantrelaties en het beheren van projecten van begin tot eind. Ze vindt het geweldig om strategieën te ontwikkelen die echt werken en om boodschappen over te brengen die mensen raken.

Daarnaast is ze sterk in interne communicatie en heeft ze geholpen om de informatiestromen binnen organisaties te verbeteren, wat altijd leidt tot betere samenwerking en hogere efficiëntie. Met haar grafische kennis kan ze visueel aantrekkelijke materialen maken die zowel informatief als mooi zijn.

In haar vrije tijd is ze graag creatief bezig. Ze maakt haar eigen meubeltjes, iets waar ze echt van geniet omdat ze haar artistieke en ambachtelijke vaardigheden kan inzetten. Ze gaat ook graag lopen om haar gedachten te verzetten en nieuwe energie op te doen. Daarnaast vindt ze het heerlijk om tijd door te brengen met haar vrienden en samen leuke en memorabele momenten te beleven.

Met een combinatie van professionele vaardigheden en persoonlijke passies, streeft ze er altijd naar om in alles wat ze doet een positieve impact te hebben.

Skills & Certificates

ChatGPT
SAP
Confluence
figma
Confluence
E-mailmarketing
B2C
B2B
Microsoft Office
Canva
Adobe
Mailchimp
Engels
Frans
Native Dutch
Project Management
Copywriting
Taxi

Contact

Hoe kunnen we jou matchen?

Van projecten op korte termijn tot langdurige versterking. Je vindt het bij ons. We maken graag vrijblijvend kennis met je.

Anne-Sophie

's Feed Latest updates

Our team's Latest updates

Anne-Sophie
 mostly writes about
No items found.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Power of Podcasts

Power of Podcasts

Power of Podcasts

Power of Podcasts

Power of Podcasts

Power of Podcasts

Tips en Tricks voor het organiseren van succesvolle evenementen voor jouw onderneming

Tips en Tricks voor het organiseren van succesvolle evenementen voor jouw onderneming

Tips en Tricks voor het organiseren van succesvolle evenementen voor jouw onderneming.

Tips en Tricks voor het organiseren van succesvolle evenementen voor jouw onderneming.

Tips en Tricks voor het organiseren van succesvolle evenementen voor jouw onderneming

Tips en Tricks voor het organiseren van succesvolle evenementen voor jouw onderneming.

E-mail automation: efficiëntie en effectiviteit in één.

E-mail automation: efficiëntie en effectiviteit in één.

E-mail automation: efficiëntie en effectiviteit in één.

E-mail automation: efficiëntie en effectiviteit in één.

E-mail automation: efficiëntie en effectiviteit in één.

E-mail automation: efficiëntie en effectiviteit in één.

Het TikTok effect: Het algoritme van TikTok en de impact op trends

Het TikTok effect: Het algoritme van TikTok en de impact op trends

Het TikTok effect: Het algoritme van TikTok en de impact op trends

Het TikTok effect: Het algoritme van TikTok en de impact op trends

Het TikTok effect: Het algoritme van TikTok en de impact op trends

Het TikTok effect: Het algoritme van TikTok en de impact op trends

Agile vs Waterval: Welk projectmanagementmethode past bij jou?

Agile vs Waterval: Welk projectmanagementmethode past bij jou?

Agile vs Waterval: Welk projectmanagementmethode past bij jou?

De nieuwe realiteit

De nieuwe realiteit

De nieuwe realiteit

Hoe AI de marketingwereld verandert

Hoe AI de marketingwereld verandert

Hoe AI de marketingwereld verandert

Hoe AI de marketingwereld verandert

Hoe AI de marketingwereld verandert

Hoe AI de marketingwereld verandert

Gen Z Marketing: bye bye traditionele funnel!

Gen Z Marketing: bye bye traditionele funnel!

Gen Z Marketing: bye bye traditionele funnel!

7 LinkedIn tips om interactie met jouw brand te verhogen

7 LinkedIn tips om interactie met jouw brand te verhogen

7 LinkedIn tips om interactie met jouw brand te verhogen

Trends in Influencer Perceptie: 5 Opvallende Inzichten uit de SMI Barometer 2024

Trends in Influencer Perceptie: 5 Opvallende Inzichten uit de SMI Barometer 2024

Trends in Influencer Perceptie: 5 Opvallende Inzichten uit de SMI Barometer 2024

Nee, SEO is niet ‘gewoon copywriting’: zo teken je stapsgewijs een complete SEO-strategie uit

Nee, SEO is niet ‘gewoon copywriting’: zo teken je stapsgewijs een complete SEO-strategie uit

Nee, SEO is niet ‘gewoon copywriting’: zo teken je stapsgewijs een complete SEO-strategie uit

Nee, SEO is niet ‘gewoon copywriting’: zo teken je stapsgewijs een complete SEO-strategie uit

Nee, SEO is niet ‘gewoon copywriting’: zo teken je stapsgewijs een complete SEO-strategie uit

Nee, SEO is niet ‘gewoon copywriting’: zo teken je stapsgewijs een complete SEO-strategie uit

Welke soort collab kies ik het beste voor mijn merk?

Welke soort collab kies ik het beste voor mijn merk?

Welke soort collab kies ik het beste voor mijn merk?

Welke soort collab kies ik het beste voor mijn merk?

Welke soort collab kies ik het beste voor mijn merk?

Welke soort collab kies ik het beste voor mijn merk?

'Veo', het nieuw videomodel: Wat marketeers moeten weten

'Veo', het nieuw videomodel: Wat marketeers moeten weten

'Veo', het nieuw videomodel: Wat marketeers moeten weten

'Veo', het nieuw videomodel: Wat marketeers moeten weten

'Veo', het nieuw videomodel: Wat marketeers moeten weten

'Veo', het nieuw videomodel: Wat marketeers moeten weten

Het succesverhaal van Rhode

Het succesverhaal van Rhode

Het succesverhaal van Rhode

Het succesverhaal van Rhode

Het succesverhaal van Rhode

Het succesverhaal van Rhode

FOMO als Briljante Marketingstrategie

FOMO als Briljante Marketingstrategie

FOMO als briljante marketingstrategie

FOMO als briljante marketingstrategie

FOMO als Briljante Marketingstrategie

FOMO als briljante marketingstrategie

Eén post voor alle socials? Geen slim idee!

Eén post voor alle socials? Geen slim idee!

Eén post voor alle socials? Geen slim idee!

Eén post voor alle socials? Geen slim idee!

Eén post voor alle socials? Geen slim idee!

Eén post voor alle socials? Geen slim idee!

De Kracht van de LinkedIn Nieuwsbrief: Een Gids voor Bedrijven

De Kracht van de LinkedIn Nieuwsbrief: Een Gids voor Bedrijven

De Kracht van de LinkedIn Nieuwsbrief: Een Gids voor Bedrijven

De Kracht van de LinkedIn Nieuwsbrief: Een Gids voor Bedrijven

De Kracht van de LinkedIn Nieuwsbrief: Een Gids voor Bedrijven

De Kracht van de LinkedIn Nieuwsbrief: Een Gids voor Bedrijven

Een belangrijke tip voor Instagram creators: maak geen reels van 90 seconden. Copy

Een belangrijke tip voor Instagram creators: maak geen reels van 90 seconden. Copy

Een belangrijke tip voor Instagram creators: maak geen reels van 90 seconden.

Een belangrijke tip voor Instagram creators: maak geen reels van 90 seconden.

Een belangrijke tip voor Instagram creators: maak geen reels van 90 seconden. Copy

Een belangrijke tip voor Instagram creators: maak geen reels van 90 seconden.

Korte video’s, grote impact: de kracht van short-form video content

Korte video’s, grote impact: de kracht van short-form video content

Korte video’s, grote impact: de kracht van short-form video content

Korte video’s, grote impact: de kracht van short-form video content

Korte video’s, grote impact: de kracht van short-form video content

Korte video’s, grote impact: de kracht van short-form video content

Hoe beauty brands de Olympische Spelen van Parijs 2024 veroveren

Hoe beauty brands de Olympische Spelen van Parijs 2024 veroveren

Hoe beauty brands de Olympische Spelen van Parijs 2024 veroveren

Hoe beauty brands de Olympische Spelen van Parijs 2024 veroveren

Hoe beauty brands de Olympische Spelen van Parijs 2024 veroveren

Hoe beauty brands de Olympische Spelen van Parijs 2024 veroveren

Black Honey van Clinique: Waarom Deze Oude Lippenstift Weer Hip Is

Black Honey van Clinique: Waarom Deze Oude Lippenstift Weer Hip Is

Black Honey van Clinique: Waarom Deze Oude Lippenstift Weer Hip Is

Black Honey van Clinique: Waarom Deze Oude Lippenstift Weer Hip Is

Black Honey van Clinique: Waarom Deze Oude Lippenstift Weer Hip Is

Black Honey van Clinique: Waarom Deze Oude Lippenstift Weer Hip Is

De 'Brat' hype van Charli XCX en wat het betekent het voor marketing

De 'Brat' hype van Charli XCX en wat het betekent het voor marketing

De 'Brat' hype van Charli XCX en wat het betekent het voor marketing

Instagram Lanceert Nieuwe Fonts en Tekstanimaties voor Verhalen en Reels

Instagram Lanceert Nieuwe Fonts en Tekstanimaties voor Verhalen en Reels

Instagram Lanceert Nieuwe Fonts en Tekstanimaties voor Verhalen en Reels

Instagram Lanceert Nieuwe Fonts en Tekstanimaties voor Verhalen en Reels

Instagram Lanceert Nieuwe Fonts en Tekstanimaties voor Verhalen en Reels

Instagram Lanceert Nieuwe Fonts en Tekstanimaties voor Verhalen en Reels

Contentcreatie met TikTok's SEO Keyword Search tool 

Contentcreatie met TikTok's SEO Keyword Search tool 

Contentcreatie met TikTok's SEO Keyword Search tool 

Contentcreatie met TikTok's SEO Keyword Search tool 

Contentcreatie met TikTok's SEO Keyword Search tool 

Contentcreatie met TikTok's SEO Keyword Search tool 

Hoe kunnen we jou matchin' ?

Van projecten op korte termijn tot langdurige versterking. Je vindt het bij ons. We maken graag vrijblijvend kennis met je.

Sluiten