Maher Ahrirou, een 22-jarige stagiair met grote ambities, zit in zijn laatste jaar van de opleiding Marketing en Communicatie aan de AP Hogeschool. Momenteel loopt hij stage bij Matchin', een marketingconsultancy bureau waar hij zijn theoretische kennis in de praktijk kan brengen en zich verder kan ontwikkelen als marketingconsultant. Dat is wat hij wil. Hij besteedt veel aandacht aan strategie en creativiteit.
Maher is altijd geïnteresseerd geweest in marketing. Hij vond als kind reclamecampagnes interessant en keek graag hoe ze werden opgezet, waardoor zijn interesse in het maken ervan werd gewekt. Zijn creativiteit werd verder ontwikkeld tijdens de studiejaren, waarbij hij leerde hoe marketinginput bedrijven succes oplevert. Hij vindt het bijzonder interessant hoe merken zich kunnen onderscheiden in een steeds concurrerende omgeving.
Daarnaast heeft Maher ervaring in het beheren van de sociale media platforms van familiebedrijven, waarin hij aantrekkelijke content produceert en manieren bedenkt om het bereik en betrokkenheid van potentiële klanten te vergroten.
Zijn oog voor detail en passie samengesmolten met creativiteit, stellen hem in staat om boeiende content te produceren. Dit wil hij graag doen in zijn stage en toekomstige werkplek.
Maher is bovendien een echte sportfanaat en een actieve sporter. Zijn favoriete hobby’s zijn hardlopen en kickboksen. Ook werkt hij parttime bij een fitnesscentrum. Deze activiteiten helpen hem gefocust en efficiënt te blijven in zowel zijn werk als privéleven. Het hebben van zo'n sportieve mentaliteit ontwikkelt iemands wilskracht en discipline, wat hem benadrukt als toekomstig marketeer.